lördag 18 september 2010

Lite fina låtar!

Hej!
Ni kanske känner igen mig.
Jag är Mimmi Pandsson!
Emelys lillasyster!
Jag fick gå inn på deras blogg på ett villkor....Att jag skulle städa Emelys koja en gång i veckan
i fyra månader!
Aja det får man väl tåla :)
Här kommer en fin låt!


Jag ska nog sjunga den på panfu någon gång :)
Jag kanske kan spela in det....
Äch vad tänker jag....Jag sjunger ju inte bra.....xc
Men ni jag ska nog fortsätta på sagan...
Jag får det för Emely!
Okej nu börjar den!...

Inne på Drottningen slott...

Min drottning vi har nya slavar sa en av Drottningens vakter.
Bra! Skicka inn dem sa Drottningen nöjt.
Då kom en till vakt släppandes på Pompomkitty och Emely.
Nämen Nämen är inte detta den där floras dumma vänner skrattade drottningen.
Jo ershöghet sa slaven och satte sig ner på knä och bugade.
Då började Emely kvikna till.
Vaah Vahh var är jag skrek Emely förvirrat och stirrade på drottningen.
Glo inte skitunge röt drottningen. Du ska bli min slav Vakter skicka inn  henne i stallet
hon får jobba med att rykta våra kungliga hästar.
NEEEJ släpp mig skrek Emely och sparkade en vakt mellan benen!
SKICKA UT HENNE NUUU Skrek drottningen argt.

I panfu på fotbollsplanen..

Pomis har du sätt Emely och flora dom har missat tio fotbollsmatcher i rad nu och hennes mamma eller
pappa svarar inte sa fotbollstränaren Jack.
Jag vet inte...Jag har inte sätt dom på länge sa Pomis.
För en vecka sedan så såg jag flora och Emely uppe på vullkanen skrek Axel.
Okej jag kan gå dit upp och kolla sa Pomis oh sprang upp för vullkanen.
Efter några minuter så var hon uppe på vullkanen.
Men det fanns inga spår efter varken Emely eller flora.
EMELY FLORA skrek Pomis och letade i alla buskar på vullkanen.
Hon letade i minst tio buskar när hon fick syn på något blänkande i en buske.
Det var emelys lyckoamelet som hon brukade ha på sig varje dag.
Åhh nej sa Pomis förtvivlat och stirrade på den lila klövern på halsbandet som betydde tur.
Då hörde hon ett skrik nere ifrån den läskiga djungelen....

Fortsättning följer.....

//Mimmi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!