lördag 25 september 2010

SAGAAAA DUDUDUDUDUDUUUU!

-Tänkte Emely när elden närmade sig.
Neej så ska det inte bli dom onda får inte härska i himmlen!
Emely ruskade förskräkt i Ceecil.
VAKNA Ceecil snälla skrek Emely.¨
Emely...? stammade Ceecil och satte sig upp.
PAPPA det brinner vi måsté här ifrån skrek Emely.
Kom hoppa upp på mina axlar sa Ceecil och böjde sig ner.
Emely gjorde precis som Ceecil och hoppade upp.
Ceecil sparkade ner ett fönster och hoppade ut.
Tillsammans sprang vi iväg från det läskiga fängelset.
Då kom flora ridandes mot dom.
Hej!!! där är ni ju flämtade hon.
Var....hur...Hur kom du ut ur fängelsett sa Emely och stirrade på flora.
Ahm...Lång historia...Kom hoppa upp! sa flora glatt.
Tillsammans red dom bort från den hämska ön och inn i panfu.
Men när vi var precis vid gränsen till panfu skrek Ceecil STOPP!!!
Flora tvärnitade försäkräkt.
Vad är det sa Emely.
Jag kan inte följa med er inn i panfu suckade Ceecil.
Varför inte undrade Emely.
Jag är er pappa ni två är syskon...Jag och Pompomkitty skiledes för många många år sedan.
Jag har bott på den där ön i åratal....Jag vill inte bråka med er kära mamma suckade Ceecil
och hoppade av hästen.
Men....Men....MEN....men?...meeeen.. stamade Emely.
Då kom Pompomkitty springandes upp för backen Emely,flora är ni redan tillbaka...vad k.....
då fick hon syn på Ceecil.
Ceecil?
Pompomkitty?
Dig din gamla stolle försöker väl inte sno mina barn väl skrek Pompomkitty argt.
SÄG INTE SÅ TILL VÅR FAR SKREK Emely och flora i munnen på varandra.
Pompomkitty stelnade till var rädsla.Inte för deras skrik utan för......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!