onsdag 22 september 2010

Saga igen...hihihi vi skriver nästan bara saga.

Där Emely var....

Flora...? Var är flora sa Emely och tittade sig omkring.
Hon måste blivit fångad igen!
Plötsligt stegrade Cookie framför en svävande dörr.
Då dök en jävul upp.
Vill du gå inn här så varsegod skrattade Jävulen.
Neeeej skrek en ängel som kom fram.
Där är farligt! JÄTTE!
Tyvär ängelen men jag måste ta risken jag ska hjälpa han!
Jag är stolt över dig sa ängelen och försvann.
Men åhhh du skulle ju bli ledsen dumma ängel sa Jävulen surt och försvann den med.
Emely svalde och gick långsamt in i dörren.
Hon gick en bit ner på en trappa som gick rätt ner.
Pappa??......Var är du..? sa Emely och svalde.
Då stanade hon plötsligt.
Framför henne låg....Ceecil..död..i fängelsett.
Pppppppp...aaa.....ppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! skrek Emely och böjde sig
ner framför Ceecil och började gråta.
Pappa...Varför dog du just nu snyftade Emely.
Då börjae det brinna i fängelset. HJÄLP skrek Emely.
Elden närmade sig dom och efter några minuter var dom helt döda.

I himmlen...

Var är jag stamade Emely och satte sig upp.
Är jag i himmlen?
Emely tittade sig omkring.
Jovisst det var himmlen.
Fåglarna kvittrade och det var blommor sjöar och djur överallt ett riktigt paradis,
Pappa är du också här sa Emely oroligt.
Ja det är jag gumman sa en röst.
Emely vände sig hastigt om.
PAPPA skrek Emely och kastade sig i hans famn.
Mitt barn jag är så glad att du är här.
Jag med...

I fängelset.

Även i floras fängelset började det också brinna och flora dog också.
Hela panfu och hela Pirkuaiön var i lågor.
Alla hade kommit till himmelen tillochmed..........DOM ONDA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!