torsdag 15 juli 2010

En iterjuv till!

Men men men! vi har en till interjuv här på blogg xD
Det är en iterjuv med...Pink bolly!
Här kommer interjuven.

Hej! Pinkbolly!
Hej!! kul att vara här! Men jag heter faktiskt Pinki!

Jaja och Pinki men nu ska jag ställa lite frågor till dig.
Visst ok!

Vad är din favoritfärg?
Hihihi Rosa!
Vem är din bästa vän?
Ahm...Greenbolly!

Varför det?
Han är en bra vän han stöder mig när jag tror att jag inte klarar nått
som jag är rädd för och sånt!

Beskriv hur han brukar vara är han glad är han arg vad är han?
Tja hihihi! Han är lat och lat och lite mer lat och lat xD

Vad är din favorit låt?
No limet,piep piep,Darin och massa andra.

Vem är du kär i?
Hihi om jag ska vara ärlig så är det Blackbolly.

Varför?
Han är snygg,gullig och i våras gjorde han världens sötaste allahjärtans dag kort.
Titta!

Han gav mig den där det stog att jag skulle gå till
sjön och där hade han ordnat en fest för min skull!

Nå vad sött men var det de finaste han gjort till dig?
Jag absolut!







Ok det var hela intejuvn!

Hejdå hälsingar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!