söndag 18 juli 2010

Yes yes min lilla kompis kläcks snart!

Heej!
Igår var det ju gp dag på online-spelet Pandanda.
Jag köpte en liten drake den heter Emely xD
Och vet ni idag då började ägget röra på sig!
Det kläcks nog snart. Jipiie!
Här kommer en bild!










Fin va! Jag och Emely ska bli bästa vänner som en drake och en panda kan bli!
Ååå vad jag är glad!
I love Emely!
Hoppas hon är snäll när hon kläcks  Yes!

Jag ska interjuva henne så fort hon blivit lite äldre!
Jag ska skriva det härpå bloggen!

Det var allt jag ville säga!

Hejdå hälsingar Emely101!





2 kommentarer:

  1. HEEJ! När det var Elite dag i Pandanda köpte jag drakar :) de har redan kläcks, men de kan inte flyga än! Det är en bra blogg ni har!11
    I pandanda heter jag Flyorange. Hoppas vi ses någon gång! Jo, ha rdu lsät min blogg? me lulis1 www.pandanlulis.blogspot.com sen en blogg med flyorange www.flyorangesblogg.bloggplatsen.se skriver om pandanda

    SvaraRadera
  2. Kul Emely snyft. Jag köpte en drake när jag började där för det var också guldmedlemndag då men jag råckade sälja den snyfft. Blixten heter han. Han skulle bli min bäste vän...

    Håll höjd!
    Meja02! *Snyfft*

    SvaraRadera

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!