måndag 19 juli 2010

Saga!!!! Jiiippiiiieeee!

Flora!
Jag kommer inte att släpa fula dumma stenar till ditt fula slott röt flora när hon hörde
att hon skulle arbeta för drottningen.
Du ska ananars så blir du dödad! skrek drottningen.
Flora teg det är bäst om jag inte retar upp drottningen sa Flora sedan för sig själv.
Samtidigt hoss pompomkitty.....
Min flora var är hon jag hörde henne skrika sa Pompomkitty ororligt.
Vi ska hitta henne jag lovar sa Ceecil.
Varför skulle jag lita på dig skrek Pompomkitty argt.
Jag har varit med henne jag vet var hon försvann ok! Lugna dig! sa Ceecil och
la sin hand på Pompomkittys axel.
Ja ok jag litar på dig sa Pompomkitty lite osäkert.´
Men lever Emely vampyren hon som bet mig sa Pompomkitty.
Tja jag tog med henne för hon såg normal ut nu sa Ceecil och bar
ner Emely från sin häst. Ååå tack godegud att Emely iallafall är okej
suckade Pompomkitty lättat.
Men plötsligt hördes ett rop..
Där är dom ta dom skrek....en av vakterna.
Pompomkitty hoppa upp på min häst och ta med Emely foorrtt! skrek Ceecil och hoppade
upp på sin häst.
En timme senare....
Ceecil jag ser inte vakterna pustade Pompomkitty.
Ok vi stannar där bakom klippan vi är trygga där sa Ceecil och stannade hästen.
Bra jag trodde jag skulle spy uppe på den hästen sa pompomkitty och satte sig ner.
Men när inte Pompomkitty såg så kom en vakt och sköt Ceecil i magen.
När Pompomkitty såg att Ceecil låg död på marken började hon gråta och skrek
FFFFLOOOOORRRAAAAAAAA!
Vid slottet där flora jobbade.
Va jag tyckte jag hörde Mamma sa Flora och tittade sig omkring.
Mamma....kanske är här! skrek Flora av lycka.
Snart hade Flora bundit låss Pompom och börjat rida i full galopp mot
där hon hörde skriket.
Men det hon inte visste var att två snabba lejon var efter henne.
Efter ett tag märkte hon det och hoppade till.
Kom igen Pompom snabbare! Skrek flora förtvivlat.
Men det var försent...ett lejon hade redan hoppat på Pompom och fått ner henne på marken.
Och flora låg medvetlös på gräsmatan och grät även om hon var medvetlös..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!