söndag 11 juli 2010

Heej hehe sugen!

Hej!
Är ni sugna på att höra fortsättningen.
Jag är jätte sugen på att skriva fortsättningen.
Håller ni med mig?
Jag tror jag börja skrivar 3 del nu.

Så min drottning vad vill du jag ska göra? sa Ceecil.
Ahm låt mig tänka...Jag vet kasta henne i fängelsehålan sa Drottningen argt.
Men min drottning varför vill du det försvarade Ceecil.
Du din fula bonde gör som jag säger annars! röt drottningen.
Vem kallar du ful skrek Ceecil och rusade ut ur slottet med Flora
hack i hälen. Du Ceecil......pep Flora.
Jaaa.. skrek Ceecil
Drottningen vakter ä refter oss skrek Flora förskärkt.
Spring snabbare dåå skrek Ceecil tillbaka.
Men det var försent en av vakterna hade fått tag i Flora.
Era fula sopgubbar släpp mig skrek Flora och sparkade en av vakterna rätt i ansiktet.
AAAAAAAA skrek vakten och ramlade rätt över den andra vakten.
Hahahaha skrattade Flora och sprang tillbaka i Ceecil.
Snyggt gjort sa Ceecil stolt.
Mm sa Flora och tittade i marken.
Vad är det Flora sa Ceecil?
Jag bara undrar hur det går för Emely min bästis.
Samtidigt hemma hos Flora...

Ååå undrar var min lilla Flora är sa Pompomkitty oroligt.
Snart går jag och letar efter henne.'

Och samtidigt vid sjön...
Haha nu har vi skickat den lilla ful människan till företiden sa den ena vampyren.
Jaa hahaha sa Emely somockså blivit en vampyr.
Men då kom Pompomkitty utrusande mot sjön.
Vaa!!! Era fulingar ni måste skadat Emely och Flora skrek Pompomkitty argt.
Oroa dig inte Floras mamma jag ska slå ihjäl dom här sa en röst från en buske.

Så det var Tredje delen.
Vad tycker ni?
Komentera!!!

Hejdå hälsingar Emely

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!