tisdag 13 juli 2010

Interjuv med Sjungaren Stella!

Hej!
Idag ska jag interjuva Stella Pokopetsen.
Nu börjar jag..

Hej Stella!
Hej Emely101 åå vad kul det är att vara här.

Jag ska ställa lite fråger till dig.
Okidokido! kör på bara!!

Vad hände när Bonez fångade dig?
Jo jag var vid mitt hem och åt mammas goda Special frön.
Men då kom bara Bonez fram och sköt min mamma och tog mig i en stor säck och
bar mig till planet.

Ok läskigt! Men var du rädd då?
Det var klart att jag var rädd!
Vad skulle jag anars vara!!!

Ok nästa fråga...Hur såg ditt hem ut?
Det var ett stort stort bo högt uppe i träden.
Boet var bygt av grenar,barr,blad och kanske lite lera.

Åå låter trevligt för en liten liten vad heter din art igentligen?
Alltså vår art heter Stella! Det är rätt skumt men alla i vår art heter nästan Stella.
Förutom killarna som heter Stellolino.
Hihihi!

Hehe kul namn! Nu kommer nästa fråga...Var tror du har fått din talang ifrån?
Du menar sjunga?! Jo det vet jag faktiskt inte det bara blev så.

Du behöver inte vara på denna frågan men Vem är du kär i?
Ahm...det är nog Suque. Han är så söt! Han heter Ricki men Hans art heter
Suque.

Ok tack för att du kom hit och lycka till i Spaninen!
Mmm hoppas dom gillar min sång  Blow Kiss

Det var allt för idag kär vänner!

Hejdå hälsingar E mely och Stella!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!