torsdag 22 juli 2010

Sagan igen..

Vem är du skrek Pompomkitty förtvivlat.
Det är hemligstämplat kom häng med här du
är inte trygg här sa mannen och drog med sig Pompomkitty till sin häst.
Jag litar inte på dig du ser mysko ut skrek Pompomkitty.
Lita på mig jag ska föra dig till slott....jag menar...tryggheten sa manen.
Låt bli mi mor röt flora som kom galoperande imot dom.
Jag trodde jag inte behövde göra detta här sa manen och sköt Pompomkitty.
MAAAMMMMA skrek flora förtvivlat och började gråta.
Du har mördat mamma skrek flora.
Sen viskade hon till Pompom du sparka den där skitstövlen i huvudet så
är du en duktig tjej!
Och precis som Pompom blev tillsagd så satte hon full fart mot mannen.
Det dröjde inte länge innan mannen också låg död på marken.
Så fort dom dödat manen rusade flora fram till som mor och började storgråta.
VARFÖR HÄNDER ALLT MIG skrek flora förtvivlat.
Först Emely sen Ceecil och sedan mamma.
Brevid sjukhuset där Emely låg...
Va....ee....mmm stamade Emely där hon låg.
Hon började kvikna till.
Var....e...jag sa Emely och satte sig upp.
Flora....vart är du sa Émely och tittade sig omkring.
Emely!!!! skrek flora och sprang fram till sjukhuset.
Du anar inte vad jag varit med om snyftade flora.
Vad har hänt var är sjön!!! sa Emely förskräkt och tittade sig omkring igen.
Jag vet faktiskt inte hur vi kom hit sa flora och satte sig brevid Emely och började gråta.
Jag såg vad som hände med Pompomkitty men jag var för svag att kunna resa mig suckade Emely
Det gör inget det är inte ditt fel sa flora och kramade Emely.
Jag är bara glad att du lever.
Det samma log Emely.
Men nu har jag inge mamma mer jag kommer var ensam för alltid suckade flora.
Du..upp med hackan hon kanske lever sa Emely och sprang till Pompomkitty.
Men just då kom en virvelvind och lyfte upp Emely.
EEEEMMMELLLYYYY skrek flora förtvivlat.
FLLOOOORRRRA skrek Emely tillbaka.
Efter några sickunder var virvelen borta och även....Emely.
Men då hördes ett rop innefrån staden dom sa.....Hjälp VAMPYRER!

Fortsättningen kommer snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!