fredag 9 juli 2010

Jättegoda muffins!!!

Hej!
Jag har ett recept på jätte goda muffins!
Här kommer receptet

Vispa samman 2 ägg, 125 g socker (Jag tog ca. 1½ dl), 1 tsk vaniljsocker, 125 g rumsvarmt smör, 1 tsk bakpulver och 2 dl vetemjöl. Klicka ut i muffinsformar.
Grädda i 18-20 min. i 175 grader.
Ni måste bara pröva att äta dom!
Dom är sååå goda!
Där till vänster ser ni en bild på
hur som ser ut. Gott gott!
Och då menar jag GOTT!
Hehehe!
och vet ni jag och Flora555 har varit
jätte mycket med varandra
här är en bild.
Fin va!
Det är jag och Flora på GP-dagen!
Vi är i Floras trädkoja!
Hon är JÄTTE snäll!
Hihihi! Jag och Flora har varit vänner sen  jag startade  min andra blogg
nästan. Man andra blogg heter Pandakul!!
Och Floras andra blogg heter ja den heter nog bara Floras blogg
Jag äslkar att blogga det är mitt motto!
I love att blogga!
Jag hoppas att Flora gillar det med.
Hon skriver säkert inlägg senare! Påtal om bloggar
jag vet en jätte bra blogg som heter Panfumorot! 
Och en till som heter Klara cools blogg
Fast nu heter hon Emmy_10!
Hon är också JÄTTE snäll!
Men nu måste jag tyvär gå.
Ses!

Hejdå hälsingar Emely!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!