fredag 9 juli 2010

Mizzey kommer sluta Panfu- och jag på stranden

Heey :( Jag är lite ledsen idag för att.... Mizzey123 har slutat Panfu. Jag och många andra sa NEEJ SLUTA INTE! Men dte var förrsent. Några ord till henne:
Och:

 Jag har jätteont i magen! Hoppas att hon ändrar sig. Jag och Pompomkitty (min mamma i Panfu) har varit jätteledsna ! :,(. Och jag har varit på stranden och solat! En liten bild:
Där sitter jag vid elden och myser. Och jag har träffat Emely och Snowmean:
Fin bild va?? Nu har jag skrivit klart det mästa tror jag. Ska lägga in lite på andra bloggen också. Vi sees senare då!




/Flora:)

1 kommentar:

  1. hej hej! jag har inte slutat med panfu!! jag ångra mig för jag har fått två gp pandor!! nu blev jag glad att ni sakna mig! men iaf jag har ej slutat

    SvaraRadera

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!