torsdag 8 juli 2010

Heej!

Hej!
Det är jag som är Emely101!
Det är mitt första inlägg.
Hoppas ni gillar vår blogg.
Jag och flora är bästa vänner.
Vi har varit vänner väldigt länge på panfu.
Här kommer en bild!







Fin va!
Vi har även den bilden till vår profil!
Jag tycker om den här bloggen.
Det är Flora som desginat den.
En applod till Flora! Klapp klapp!
Hehehe!
Här kommer en bild till på oss!


Fin va!
Flora var vampyr på det kortet hehe!
Fast min hand håller för hennes ansikt hihihi!
Det var allt jag hade att säga!










Hejdå hälsingar Emely101!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!
Här får ni skriva komentarer till oss!
Vi godkänner bara snälla och trevliga komentarer.
Ni får alldirg alldrig svära eller hota oss!
Då ligger ni illa till!

Skriv lugnt hälsingar Emely101 och Flora555!